Reklamace
V případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat.
K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), formulář s popisem závady (ke stažení zde) a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.
Kontakt pro konzultaci reklamace:
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz
Samotnou reklamaci je možné vyřídit trojím způsobem:
- Buď můžete hodinky zanést do jedné z našich provozoven v Praze a my za Vás reklamaci vyřídíme.
Adresy pro osobní doručení hodinek:
Helveti s.r.o.
Dukelských hrdinů 3
170 00 Praha 7 – Holešovice
|
|
- Nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.
Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytneme adresy konkrétních značek a jejich kontakty.
- Nebo přes zpětnou zásilku v Zásilkovně:
- hodinky zabalte ideálně do původního obalu, aby dorazily nepoškozené,
- přidejte vratkový formulář (PDF ke stažení zde) a
- zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste vratkový kód (identifikátor): 92194812