Reklamace

reklamace hodinekV případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat.

K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), formulář s popisem závady (ke stažení zde) a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.

Kontakt pro konzultaci reklamace:
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz 

Samotnou reklamaci je možné vyřídit trojím způsobem:

  1. Buď můžete hodinky zanést do jedné z našich provozoven v Praze a my za Vás reklamaci vyřídíme.

    Adresy pro osobní doručení hodinek:

    Helveti s.r.o.

    Dukelských hrdinů 3

    170 00 Praha 7 – Holešovice

     

  2. Nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

    Adresa autorizovaného servisu:
    Na vyžádání Vám poskytneme adresy konkrétních značek a jejich kontakty.

  3. Nebo přes zpětnou zásilku v Zásilkovně:
    - hodinky zabalte ideálně do původního obalu, aby dorazily nepoškozené,
    - přidejte vratkový formulář (PDF ke stažení zde) a
    - zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste vratkový kód (identifikátor): 92194812



0 hodinky v porovnání Zobrazit

Nic nenalezeno